vraag nu vrijblijvend een offerte aan,
klik hier
Zzp en klein mkb Midden en groot mkb RA-/AA-accountant of fiscalist?
Doe mee aan onze franchiseformule!

Training Cognitieve Verkoop Communicatie I

Doel cognitieve training

Een waaier van diverse elementen zijn van invloed op het commerciële succes van mens en organisatie. Één van deze elementen is; vertrouwen: “Hoe creëer je vertrouwen, hoe vergroot je vertrouwen, heb je vertrouwen in jezelf? Allemaal vragen die als je er correcte invulling aan geeft het commerciële succes van je zelf en van de organisatie vergroten.

In deze niet standaard verkooptraining komen niet alleen de basisvaardigheden aan de orde voor het voeren van een commercieel verkoopgesprek maar ook de gedragskenmerken van de gesprekspartner. Wat drijft hem of haar? Het kunnen beantwoorden van deze en andere vragen biedt de mogelijkheid de juiste argumentatie ter tafel te brengen en zo de kans op succes te verhogen. Vergeet immers niet; "Het is kwetsbaarheid die vertrouwen haar waarde geeft."

Resultaten/programma

Het volgen van de cognitieve verkoop communicatietraining levert op dat:
Je in staat bent een “volwassen” gesprek te voeren waarbij je actief werkt aan uiteraard het creëren en vergroten van het vertrouwen in je zelf en in je gesprekspartner. Je beter in staat bent om menselijke drijfveren te achterhalen. Wat zegt iemand nu echt?;
Je een effectieve behoeftebepaling en behoeftecreatie kunt uitvoeren met behulp van de SP³IN™ methodiek waardoor je een doelgerichte commerciële analyse doorvoert (de juiste vragen stelt op het juiste moment);
Je op een communicatief verantwoorde manier reageert op belemmeringen in een gesprek (hoe blijf ik positief toekomstgericht denken en doen?);
Jezelf op dé juiste manier kunt positioneren zodat je als partner gewaardeerd wordt;
Je weet hoe je de gesprekspartner effectief kan overtuigen.
Je weet hoe je aan het eind van het gesprek kunt toewerken naar een concretisering en het verkrijgen van instemming.

Kortom, deze training zorgt ervoor dat je optimaal in staat bent om je propositie succesvol onder de aandacht te brengen door deze te laten aansluiten op de problemen en behoefte van de (potentiële) klant.

Overige info

  • Duur van de cursus
: 2 dagen van 09.00 tot 17.00.
  • PE punten
: 14.
  • Deelnemers
: Het aantal deelnemers is gelimiteerd.

Nu meer weten!

Onze app
Blijf op de hoogte! Download hier onze appDe laatste nieuwtjes voor ondernemers, maak afspraken en meer!
Onze app
X