Zzp en klein mkb Midden en groot mkb RA-/AA-accountant of fiscalist?
Doe mee aan onze franchiseformule!
Bel me terug

Administratie

Bij het runnen van een horeca onderneming komt veel meer kijken dan alleen de core business. Bij OAMKB zien we graag dat de ondernemer zich focust op het ondernemen zelf. De horeca administratie verzorgen wij.

Neem nu contact op!

Jouw horeca administratie tot wel 70% geautomatiseerd

Met de steeds vernieuwende online software kan jouw administratie tot wel 70% automatisch lopen! Hierdoor hou jij meer tijd over om te ondernemen. Met een professional van OAMKB Horeca aan je zij profiteer je voor een vast maandbedrag van de voordelen.

Vraag vrijblijvend een adviesgesprek aan

Voordelen van horeca administratie

  • Waar je ook bent, je hebt altijd toegang tot je online administratie. Je hebt 24/7 inzicht in de financiële situatie van jouw onderneming
  • Met online administratie maak je je facturen online en verstuur je ze digitaal naar je klant. Je online administratie houdt bij van wie je nog geld krijgt.
  • In de online administratie software maak je makkelijke koppelingen met je bankrekening. Het boekhoudprogramma leest de bankafschriften in. Dit bespaart tijd en verkleint de kans op fouten.
  • Online administratie is veilig: softwareleveranciers van boekhoudprogramma´s hanteren de meest recente veiligheidsmaatregelen.
  • Je bespaart tijd: handmatig invoeren hoeft niet meer. Zo scan je bijvoorbeeld bonnen makkelijk met je telefoon.
  • Je bespaart geld: door de efficiënte manier van werken is je online administratie goedkoper.

De financieel professional van OAMKB Horeca richt de software volledig voor je in. Alles wordt aangepast op jouw bedrijf, wensen en behoeften.

Moderne horeca software en hardware oplossingen kunnen de horeca onderneming veel voordeel opleveren. Hier zijn een aantal voorbeelden, waarvan je een deel wellicht nu al zal toepassen binnen het bedrijf:

  • Met smartphones of speciale zakcomputers worden bestellingen van de tafel doorgezet naar de keuken en naar het kassasysteem.
  • Muziek gaat via een speciale computer die niet alleen zorgt voor passende achtergrondmuziek, maar ook de auteursrechten en bijbehorende kosten automatisch voor je regelt.
  • Je weet precies hoeveel voorraad je hebt, bestellingen voor verse producten kunnen geautomatiseerd worden met horeca software.
  • De personeelsadministratie inclusief loonstroken automatisch genereren en verzenden bespaart je veel tijd en voorkomt discussie met werknemers.
  • Horeca automatisering laat je diverse werkzaamheden aan elkaar koppelen waardoor je overlappende processen niet dubbel hoeft uit te voeren.
  • Een horeca boekhouder knoopt de eindjes aan elkaar en zorgt dat de boekhouding altijd up-to-date is, en dat de aangiftes kloppen.

Plan vandaag nog een afspraak in