vraag nu vrijblijvend een offerte aan,
klik hier
Zzp en klein mkb Midden en groot mkb RA-/AA-accountant of fiscalist?
Doe mee aan onze franchiseformule!

Echt goed werken in ondernemerschap

Ervaren ondernemers en studentondernemers ontmoeten elkaar

Maandag 14 maart
20.00-22.00 uur
Cinecitta Tilburg

De economie trekt aan, waardoor je als MKB ondernemer goed kan meegroeien, mits je met de veranderde marktvraag meegaat. Hiervoor is digitalisering en de automatisering cruciaal. De opkomende robotisering geeft voor sommigen stress, maar voor velen ook juist kansen! We gunnen je graag de voorsprong en nodigen je daarom uit onze ABC Night bij te wonen, een initiatief van de ondernemende studentenvereniging Academic Business Club. 

student vertelt zijn visie
&
ervaren onderneemster vertelt haar verhaal
&
case

We nodigen je graag uit om 14 maart aanstaande in het hart van Tilburg aan deze ABC Night deel te nemen. Naast de inspirerende verhalen en uitdagende casus, is er uiteraard ook tijd om met andere ondernemers en ondernemende studenten te sparren over ideeën en het delen van praktische tips.

Programma

20.00 Inloop
20.15 Student vertelt zijn visie
20.45 Pauze
21.00 Pascale Petiet - echt goed werken in ondernemerschap
21.15 Casus geleid door de Kleine Consultant (studentenvereniging).
22.00 Met een berg nieuwe energie naar huis

Deze avond zal je informeren, inspireren en zeker enerveren, waardoor je aan het eind van de avond met een hoop nieuwe ideeën en energie naar je eigen bedrijf terugkomt.

 

Schrijf je hier in:

Reserveer een plaats voor mij!

 

Locatie: Cinecitta Willem II Straat 29, 5038 BA Tilburg

Aanmelden kan voor 12 maart via de button ‘reserveer mijn plek’ op de button te klikken of door een kort berichtje te sturen naar info@oamkb.nl. De toegang is gratis.

 

Tot de 14e. Op naar een groeirijk 2016!
 

 

 

OAMKB: de juiste stap naar een bewezen formule

Bij OAMKB onderneem je het ervan

  1. Je kantoor toekomstbestendig geautomatiseerd
  2. Sterke formule geeft klanttevredenheid 9+
  3. Duidelijk onderscheidend trekt meer klanten
  4. Voordeel van persoonlijk lokaal kantoor, met aanbod van groot kantoor
  5. Minder kosten, meer omzet
  6. Expertise met korting inkopen, met winst verkopen
  7. Groeien in ‘t vak en ondernemerschap door vaktrainingen
  8. Collegiaal netwerk voor sparren en ruggespraak
  9. Meer vertrouwen en werkplezier
  10. Intern goed kunnen verkopen van je klanten


Waarom is dit belangrijk?

Het is geen geheim dat veel accountants- en administratiekantoren het moeilijk hebben met de stap naar automatisering van de administraties en het eigen kantoor. Bovendien is de marktvraag enorm veranderd.

Merk je dat je klantenbestand nauwelijks groeit? Is je uitstraling niet onderscheidend? Zijn je marketinginspanningen beperkt, omdat het toch alleen maar geld kost, zonder dat het echt iets oplevert?

Herken je dit: ‘Nu heb ik alles online ingericht, maar levert het me geen meerwaarde op. Waar heb ik dit voor gedaan?'

Je kunt enorm veel tijd en geld besparen wanneer je de administratie automatisch laat verlopen. Dit lukt ons al tot 70%! Hierdoor houd je meer tijd over voor je klanten en kun je je meer richten op advies. Advies is veel belangrijker voor de klant dan een kloppende journaalpost of een jaar(telaat) rekening!

Wil je als klein of middelgroot kantoor (weer) meetellen, dan is het hoogst noodzakelijk NU de stap te maken, voor het te laat is: word NU toekomstbestendig.


Hoe word ik toekomstbestendig?

Waar je klanten echt behoefte aan hebben is een sparringpartner aan hun zij die mee kijkt met hun cijfers. Gesprekken gaan dan niet over bonnetjes en aangiften, maar over de ambities van je klant met zijn/haar bedrijf.

Er wordt door administratiekantoren vaak gezegd: “Dit is de toekomst: digitalisering, automatisering en robotisering.” Dit is niet de toekomst, maar het heden.

Richt met behulp van OAMKB je bedrijf nu goed in en je kunt er zo 10 jaar mee vooruit. Alle veranderingen kun je aan en je doet hier juist je voordeel mee: je trekt hierdoor meer en grotere klanten aan, maar nog belangrijker: jouw klanten geven je een 9 voor klanttevredenheid, waardoor zij zelf weer nieuwe klanten aandragen. Je bespaart hierdoor wel 50 tot 70% op je personeelskosten. Door marketinguitingen die WEL werken, onderscheid je je van je concurrenten en trek je nieuwe klanten aan.

Bovendien bouw je waarde op in je bedrijf, zodat je het later intern kunt verkopen. Wanneer je je klanten binnen OAMKB verkoopt blijven ze bij OAMKB waardoor de prijs hoger is en de klanten tevredener. De formule blijft namelijk hetzelfde voor de klant, alleen de contactpersoon verandert.

Al is voor veel mensen nog het belangrijkste: door het betere klantcontact en het advieswerk heb je leuker werk.


Waarom is OAMKB de juiste stap?

OAMKB staat voor Online administraties & Financieel Professionals: automatische administratie met een partner aan je zij. Met deze propositie bouwen we aan landelijke bekendheid.

De formule van OAMKB draait om digitalisering, automatisering en het bieden van een werkelijk toegevoegde waarde aan je klanten. Dus minder administratief werk (dat bespaart in personeelskosten) en meer tijd voor je klanten. Hiervoor sluit je klant een vast maandabonnement af. De gesprekken met je klant over zijn/haar ambities en overdenkingen leveren weer extra advieswerk op.

OAMKB heeft de afgelopen 6 jaar bewezen dat haar formule werkt: met 45 kantoren in Nederland en inmiddels 2000 MKB ondernemers als klant die ons gemiddeld een 9 geven voor klanttevredenheid, is OAMKB de snelst groeiende en meest innovatieve club van online accountants en administrateurs van Nederland.

Omdat we enerzijds meer ondernemers willen helpen aan goede accountants en administrateurs die ze succesvoller helpt te ondernemen, en omdat we anderzijds meer accountants- en administratiekantoren willen helpen toekomstbestendig te worden groeien we door tot 120 kantoren in Nederland.

Met onze rekenmodellen voor prijs, regiospreiding en klantgroei bieden we DE juiste stap voor kantoren naar een toekomstbestendig kantoor.


Hoe werkt het bij OAMKB?

Allereerst helpen we jou, en je personeel als je dat hebt, de formule eigen te maken die aanslaat bij klanten. Hierdoor komen jij (en je personeel) meteen goed beslagen ten ijs. Dit doen we door persoonlijke begeleiding en een set starttrainingen die jou (en je personeel) leert de administratie van je klanten tot 70% volledig automatisch te laten verlopen. Dit kan in elke online boekhoudsoftware. Hierdoor bespaar je direct tijd en 50 tot 70% van je personeelskosten op het inboeken, controleren en corrigeren van de administraties.

Ook na de starttrainingen kun je continu trainingen volgen zowel vakinhoudelijk (o.a. fiscaal, financiën) als ondernemersgericht (o.a. verkooptechnieken, personeel en organisatie). Waardoor je meer advieswerk kunt verkopen.

Je bent direct onderdeel van de enthousiaste club OAMKB’ers waarmee je kunt sparren, klankborden en samenwerken als je wilt. Door de regelmatige teambuilding activiteiten en het interne communicatieplatform Yammer, zijn de lijnen kort en is alle informatie dichtbij. Aan je klanten kun je alles bieden dat een groot kantoor ook in huis heeft, terwijl jij ook de voordelen biedt van het lokale, persoonlijke kantoor.

Je kunt gebruik maken van de vele expertises binnen OAMKB (o.a. fiscaal juristen, HRM adviseurs, bedrijfskundigen, controllers, accountants AA en RA, bewindvoerders, pensioenadviseurs). Expertises kun je met 40% korting op het externe uurtarief (van €75,- tot €125,-) inkopen. Je spreekt van te voren een totaal prijs intern af en berekent jouw deel erbij aan je klanten, zodat je er altijd iets aan overhoudt. Alle externe tarieven staan op onze website: oamkb.nl/tarieven.

Je bespaart bovendien ook meteen tijd en 25% op het gezamenlijk inkopen van ICT en 60% op marketingactiviteiten (afhankelijk van je huidige bestedingen).

Wat levert het me op?

Kort gezegd levert deze toekomstbestendige manier van werken je meetbaar minder kosten en meer omzet op.

Je bespaart snel zo’n 50% op personeelskosten, 40% op inkoopkosten van expertises, 25% op ICT, 60% op marketingactiviteiten.

Je haalt een hogere omzet doordat je meer (grotere) klanten aantrekt en meer aan extra advieswerk binnen haalt. Het binnenhalen van grotere klanten komt omdat je nu alles in huis hebt wat een groot kantoor ook heeft: alle expertises, kwaliteitsbewaking, continuïteit en een landelijke uitstraling. Uiteraard hangt het resultaat ook af van je eigen performance, maar de formule van OAMKB stelt je in staat dit te kunnen bereiken.

Wat het je niet meetbaar, maar wel duidelijk merkbaar oplevert: meer vertrouwen en werkplezier.

Het leven van ondernemers, zeker in deze roerige tijden, gaat niet over rozen. Wanneer je kunt vasthouden aan een bewezen formule, je eenvoudig kunt blijven ontwikkelen en kunt vertrouwen op de expertise van collega’s, kun je met gerust hart verder met je onderneming.

Je weet dat je nu toekomstbestendig bent en kunt meer tijd aan je klanten besteden. De software doet de administratie, jij spart met je klanten over hun bedrijf. Hierdoor wordt je werk meteen een stuk leuker!

En mocht je willen stoppen, dan heb je de mogelijkheid om je klantenbestand aan een collega te verkopen. Die mogelijkheid bieden we je overigens ook nu, zonder dat je je aansluit. Er wordt veel gezegd dat een klantenbestand van een kleiner kantoor niks waard is. Een klantenbestand van een OAMKB partner wel! Het is fijn te weten dat wanneer je wilt stoppen, je ook iets opgebouwd hebt, dat je extra mee naar huis kunt nemen.


 

Wat is mijn investering?

Sluit je je aan bij OAMKB dan betaal je een fee en investeer je in jezelf (en in je eventuele personeel) door middel van trainingen, marketing, ICT inkoop en ondersteuning en een potje voor leads en marketing. Voor een starter bedraagt de investering €15.000,-. Wanneer je je kantoor al goed op de rit hebt, kun je zelf een keuze maken in wat je nodig hebt.

De meeste ondernemers hebben investeringsgeld niet op de plank liggen en dat hoeft ook niet. Alle investeringen financieren we via crowdfunding. OAMKB heeft een nauwe samenwerking met diverse crowdfunding platformen. Op basis van onze bewezen succesformule worden financieringsaanvragen goedgekeurd. Dit stelt je direct in de gelegenheid ervaring op te doen met crowdfunding zodat jij deze dienst zelf direct kunt aanbieden aan je (potentiële) klanten.


Waar kan ik me aanmelden?

Word ook een sterk, toekomstbestendig administratie/accountantskantoor en meld je aan als geïnteresseerde.

OAMKB: Online administraties & Financieel professionals
OAMKB franchise B.V.
www.oamkb.nl/franchise
085 - 30 30 794
info@oamkb.nl
 

Onze app
Blijf op de hoogte! Download hier onze appDe laatste nieuwtjes voor ondernemers, maak afspraken en meer!
Onze app
X