vraag nu vrijblijvend een offerte aan,
klik hier
Zzp en klein mkb Midden en groot mkb RA-/AA-accountant of fiscalist?
Doe mee aan onze franchiseformule!
OAMKB Rietvelt Amsterdam
Wibautstraat 129
1091 GL Amsterdam
KvK: 65788125

06 - 11 00 77 88
ed.rietvelt@oamkb.nl


Ik ben Ed Rietvelt en samen met mijn team ondersteun ik ondernemers. Ons administratiekantoor te Amsterdam maakt jouw administratie overzichtelijk en inzichtelijk. Hierdoor ben je in staat gerichter te sturen en betere beslissingen te nemen.

Alle ondernemers in Amsterdam doen administratie. Veel ondernemers vinden het lastig en een gedoe om alle bonnetjes en cijfers op de juiste manier te verwerken, maar je komt er niet onderuit, want je bent het nu eenmaal verplicht. Toch hoeft de boekhouding niet ingewikkeld te zijn, het kan namelijk heel anders. Neem nu contact op voor meer informatie, een vrijblijvende afspraak of een gratis demo.

Automatische administratie middels de oplossingen van OAMKB

Mijn administratiekantoor Amsterdam doet het anders dan traditionele accountants: door een automatische administratie in je onderneming. Daarnaast ben ik zelf een laagdrempelige adviseur die initiatief neemt. Als klant van mij kun je 24 uur per dag je administratie inzien en kun je mij bereiken via telefoon, WhatsApp, mail of Skype of we spreken live af op mijn administratiekantoor Amsterdam. Ook in het weekend ben ik te bereiken voor dringende vragen. Als lid van OAMKB, een landelijk netwerk van ondernemende accountants, administrateurs en adviseurs, voel ik me verantwoordelijk voor een goed contact tussen de ondernemer en ons administratiekantoor Amsterdam.

Administratie is een vak; ga voor de tijdbesparende en geldbesparende oplossingen van OAMKB Amsterdam

Veel ondernemers hikken aan tegen de hoeveelheid papierwerk dat gemoeid is bij een eigen bedrijf. Als ondernemer streef je ernaar om vooral bezig te zijn met de bedrijfsactiviteiten die horen bij je onderneming. Papierwerk is helemaal niet meer nodig! Door de OAMKB-methode heb je geen papier meer en loopt de administratie automatisch. Om te voorkomen dat je voor vervelende verrassingen komt te staan werkt ons Goudse administratiekantoor altijd met een vaste maandprijs die van tevoren wordt afgesproken. Verder kun je altijd en overal je administratie inzien en word je iedere keer als er iets verandert door ons administratiekantoor in Amsterdam op de hoogte gesteld. Aangezien ik ook een eigen onderneming heb, kan ik me goed inleven in jouw positie als ondernemer en denkt ons administratiekantoor graag mee over je kostenposities en bedrijfsstrategieën.

OAMKB staat voor Echt goed werken in administratie. Dat betekent dat ons administratiekantoor Amsterdam denkt in mogelijkheden in plaats van problemen. Wij pakken het anders aan zodat jij altijd deze voordelen hebt

  • automatische administratie;
  • professional aan jouw zij;
  • 24/7 inzicht;
  • vaste maandprijs.

Wil je ook een administratie die vanzelf loopt en altijd up-to-date geïnformeerd zijn? Ons administratiekantoor Amsterdam houdt je ook op de hoogte van ontwikkelingen of voordelen die voor jou belangrijk zijn. We beschikken over een netwerk van collega's binnen OAMKB zodat we altijd een specialist voor jou achter de hand hebben: accountants, fiscalist, belastingadviseur, financieel professional, we hebben het allemaal in huis. Je bent altijd verzekerd van een vooraf afgesproken vaste prijs. We zijn transparant en duidelijk in onze communicatie. Ons administratiekantoor Amsterdam is altijd bereikbaar en we nemen regelmatig initiatief om contact met jou op te nemen. Als jij altijd en overal weet hoe je bedrijf er financieel voor staat ben je een (nog) betere ondernemer. Omdat je met ons kunt sparren over al je bedrijfsbeslissingen ben je succesvoller als ondernemer. Voor elk probleem vindt ons administratiekantoor Amsterdam een oplossing.

Neem nu contact op voor meer informatie, een vrijblijvende afspraak of een gratis demo. Of mail naar info@oamkb.nl.