beoordeling klanten: 9
klik hier

 




Omdenken is van een probleem je voordeel maken

De administratie is vaak een rompslomp, het kost geld en het levert niets op. Het is een kostenpost en ondernemers maken liever omzet. Omdenken in administratie betekent dat je administratie juist bijdraagt aan de bedrijfsdoelen.

Een hoog geautomatiseerde online administratie met een financieel adviseur ernaast  zorgt voor inzicht en advies en beter ondernemen. Klanten geven OAMKB gemiddeld een 9 in de maandelijkse beoordeling.

  • DE ADMINISTRATIE IS ALTIJD KLAAR. Je moet zo weinig mogelijk tijd en geld kwijt zijn aan je administratie. Daarom digitaliseren we de administratie en vermijden dubbel werk. We zorgen ervoor dat je snel en gemakkelijk met online administratie om kan gaan.
  • JE GAAT VANZELF MEE MET ALLE INNOVATIES. We gebruiken alleen de meest innovatieve, veilige software en blijven voortdurend vernieuwen en verbeteren. Je hebt geen grote veranderingen in je bedrijf, maar blijft stap voor stap een moderne ondernemer. We koppelen zoveel mogelijk software aan elkaar, altijd met als doel je bedrijf te verlossen van de boekhouding en om meer informatie uit de cijfers te kunnen halen waardoor je als ondernemer beter kunt besturen.
  • WE ZIJN JE VRAGEN VOOR. Door voor realtime cijfers te zorgen en jou in te lichten over de aankomende regelingen die voor jouw bedrijf van belang zijn dragen we bij aan de bloei van je onderneming. Vanuit onze organisatie houden we je continu op de hoogte van de aankomende regelingen en belangrijke informatie, het hele jaar door. 
  • JE MAG ALTIJD BELLEN, MAILEN, APPEN.Je mag geen drempel kennen om met ons te communiceren. Telefoongesprekken en e- mailverkeer zijn daarom in de maandprijs inbegrepen. Bij complexere onderwerpen communiceren we per telefoon of in een persoonlijk gesprek. De afspraken worden daarna per e-mail vastgelegd.
  • JE BEPAALT ZELF HOEVEEL GEAUTOMATISEERD WORDT. Sommige ondernemers hebben veel behoefte aan automatisering en anderen willen er juist zo weinig mogelijk mee te maken hebben. We passen onze dienstverlening en de mate van automatisering aan jou aan. 
  • VASTE PRIJZEN, VOORAF GEMAAKT. We spreken een vaste prijs van tevoren af, per maand of per opdracht. Ook maken we duidelijke afspraken over de werkzaamheden. 
  • OOK EEN VASTE PRIJS VOORAF VOOR EXTRA WERKZAAMHEDEN. We vragen vooraf of extra werkzaamheden mogen worden uitgevoerd. Wanneer dit meerwerk om substantiële bedragen gaat, dan maken we vooraf een offerte van een totaalpakket prijs en kun je die als klant eerst goedkeuren. Dan weet je als ondernemer vooraf precies waar je aan toe bent en kom je niet voor (onaangename) verrassingen te staan. 
  • TRANSPARANTIE. OAMKB geeft je volledige openheid van zaken. Wij zijn transparant in onze samenwerking. Onze dossiers zijn inzichtelijk voor je en voor de door jou geautoriseerde mensen. Het delen van informatie is onderdeel van onze werkwijze.
  • KLACHTEN WORDEN BINNEN 24 UUR SERIEUS OPGEPAKT. Je krijgt bij een eventuele klacht binnen 24 uur een gesprek of oplossing. Klachten zijn er om zo snel mogelijk opgelost te worden en fouten zijn om van te leren. Zonder fouten is er geen vooruitgang. Lees meer over onze klachtenregeling.
  • MILIEUVRIENDELIJK, MVO EN PAPIERLOOS. OAMKB houdt rekening met het milieu en de maatschappij.  We gaan voor maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) en met heel OAMKB koppelen we onze acties regelmatig aan een goed doel. We zoeken de balans tussen mensen, planeet, welvaart en samenwerking.

Je hoeft niet zelf met de bedragen te stoeien
laat ons de voordeligste combi voor je berekenen