Tien keer omdenken

  • KLAAR.... TERWIJL JIJ WERKT. Je moet zo weinig mogelijk tijd en geld kwijt zijn aan onze dienstverlening en aan de administratie. Wij digitaliseren je administratie en vermijden dubbel werk. Je moet gemakkelijk en snel met je gedigitaliseerde administratie kunnen omgaan.
  • BOEKHOUDEN STOFFIG? ONLINE VALT GEEN STOF! Je krijgt de nieuwste techniek tot je beschikking. Wij streven naar voortdurende verbetering van onze dienstverlening. Je kunt bij ons rekenen op de meest efficiënte technieken.
  • REALTIME CIJFERS EN DE AANKOMENDE REGELINGEN VINDEN WE BELANGRIJKER DAN EEN JAAR(TELAAT)REKENING. Je hoeft niet het initiatief te nemen om met ons te communiceren. Wij denken ook voor jou, doorgaans nemen wij het initiatief tot communicatie, we informeren je realtime en het hele jaar door.
  • SAMEN KUNNEN LEZEN EN SCHRIJVEN ...EN SPREKEN, IS INBEGREPEN. Je mag geen drempel kennen om met ons te communiceren. Telefoongesprekken en e- mailverkeer zijn in de maandprijs inbegrepen. We communiceren bij voorkeur per e-mail, zodat meteen is vastgelegd wat we hebben besproken. Bij complexere onderwerpen communiceren we per telefoon of in een persoonlijk gesprek, de afspraken worden daarna per e-mail vastgelegd.
  • NIET OPSPAREN MAAR UITSPAREN. Je bepaalt zelf de vorm en mate van onze dienstverlening. Sommige klanten hebben veel behoefte aan automatisering, andere klanten willen er zo weinig mogelijk mee te maken hebben. Wij luisteren naar je en passen onze dienstverlening daarop aan. Het gaat erom dat jij ermee geholpen bent.
  • DE KLEINE LETTERTJES ZEGGEN HETZELFDE ALS DE CIJFERS. Er worden vaste prijsafspraken met je gemaakt. We maken duidelijke afspraken met je over onze werkzaamheden. We maken een offerte waarin vermeld is wat we doen; alle standaardwerkzaamheden zijn inbegrepen. De offerte is een jaar geldig. Als er wijzigingen zijn na dit jaar, dan wordt een nieuwe offerte gemaakt.
  • WE REKENEN ALLEEN MEERWERK, ALS DAT VOOR JOU MINDER WERK BETEKENT. Je wordt vooraf gevraagd of extra werkzaamheden mogen worden uitgevoerd. Als extra werkzaamheden moeten worden uitgevoerd, dan overleggen wij vooraf met je of we die mogen doen. Wanneer dit meerwerk om substantiële bedragen gaat, dan maken we vooraf een offerte hiervan.
  • ZO TRANSPARANT DAT JE HET NOG NET KUNT ZIEN. OAMKB geeft je volledige openheid van zaken. Wij zijn transparant in onze samenwerking. Onze dossiers zijn inzichtelijk voor jou als klant en voor de door jou geautoriseerde mensen. Het delen van informatie is onderdeel van onze werkwijze.
  • FOUTJE? HARTELIJK DANK! Je krijgt bij een eventuele klacht binnen 24 uur een gesprek of oplossing. Klachten zijn er om zo snel mogelijk opgelost te worden en fouten zijn om van te leren. Zonder fouten is er geen vooruitgang. Lees meer over onze klachten regeling.
  • HEERLIJK, ELKE DAG PAPIERVRIJ! OAMKB houdt rekening met het milieu en de maatschappij. Omdat wij online – en daardoor papierloos – werken, zijn we milieuvriendelijk. We gaan voor maatschappelijk verantwoord ondernemen en koppelen onze acties regelmatig aan een goed doel. We zoeken de balans tussen mensen, planeet, welvaart en samenwerking.

Je hoeft niet zelf met de bedragen te stoeien
laat ons de voordeligste combi voor je berekenen